lördag 24 oktober 2009

24 oktober

Nu är det närmare bestämt 6 dagar sen har vi våran nya lägenhet, det ska bli så kul :)) Men gissa vad som händer nu då, jo Tobias har gått och blivit sjuk, 39,2 i feber och den stiger bara, inte ens två alvedon håller den nere, min stackare.
Har precis varit ut med bruno och ska till att stänga av den här burken då jag kom på att jag inte har skrivit här på ett tag.
Imorgon är det den 25:e och jag jobbar halv tolv till fyra, ska inte göra om samma misstag imorgon som jag gjorde idag, kom en och en halv timma tidigare till jobbet för att jag hade läst fel på schemat när jag började, men jag överlevde som tur var :)
Nä om man ska ta och gå och pyssla om den sjuke, som ni alla vet är ju killar speciellt sjuka då dom är sjuka, så tyck synd ;)

Inga kommentarer: