onsdag 28 oktober 2009

28 oktober

Och nu har nedräkningen verkligen börjat, nu är det bara två dagar kvar, knappt det :)) Min syster skickade ett mess från stockholm idag och frågade om jag tömt garderoberna för ikväll när hon kommer hem ska hon överta dom, lite hemskt att lämna så stora garderober men har iallafall packat ner alla kläder nu, och vet ni vad jag kom underfunn med? Jag är nog en klädoman för tusan så mycket kläder jag har, jag har en massa nya fina kläder som jag inte ens tagit bort prislappen från, men jag har ju sparat dom till nu när jag flyttar så har jag en massa nya fina kläder också.. Man får ju inte vara dum ;))
Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir de en snabb middag, hade tänkt fara och kolla på en sko och hatthylla ikväll, i ek,
båda delarna för 400 så det är ju inte så farligt,
dessutom såg dom nästintill oanvända ut!

2 kommentarer:

Carro sa...

tack så mycket. :) / Carro

Emma sa...

åh vad kul gumman:D jag kan höra av mig i helgen så kan vi planera ihop nått ;) puss <3