torsdag 22 oktober 2009

22 oktober

Kom just ut från en lång och skön dusch, har jobbat stägningspass idag så det var välbehövt med en dusch, tänkte bara skriva ner några rader här innan jag kryper till kojs, fick för övrigt kläderna idag som vi har beställt och de blev super, längtar tills jag får använda nya jackan med byxorna. Hell yeah :)
Idag innan jag började jobba hann jag med en sväng till storheden och öb som öppnade den nya butiken idag så det var en massa erbjudanden som är ganska lägliga nu när det blir flytt nästa fredag, när jag kom dit tänkte jag "ah helvete det här kommer ju ta hela kvällen.." men när jag väl kommer in i affären insåg jag ganska fort att det var mer folk ute vid korvstånden än inne i affären, haha. Gratis är gott, vissa är ta mig fan snålare än andra! Men fick mig iallafall en massa bra saker, cola, toapapper, tandborstar, duschkräm m.m. Men nu kallar sängen, får återkomma någon annan dag :))

Inga kommentarer: