tisdag 20 oktober 2009

20 oktober

Har precis eller snarare för ett tag sen kommit hem från jobbet, ska gå och sova men var bara tvungen att skriva några rader här först. Kan ju meddela att jag har blivit en farmville nörd tack vare Tobias som hjälpte mig att fatta vad det hela går ut på så nu sitter jag där och sår, skördar och är allmänt fast i spelet men å andra sidan så spelar de ju ingen roll, man fördriver ju tid :)
Tankarna har varit i västerbotten hela jäkla kvällen och jag vet som inte om jag är ledsen, glad, sur eller bara allmänt ovetandes (?), samtidigt är jag glad för din skull men å andra sidan inte, jag tänker inte dra jämt med någon annan, äsch det är nog dags att släppa tankarna för ett ögonblick och sluta fundera man blir bara knäpp tillslut, vilket jag inte har tid eller ork med just nu.

Imorgon blir det iallafall att luncha med pappa och lillasyster, sen kanske jag hakar på Tobias till Kalix, för jag är ju ledig imorgon och kommer väl inte direkt ha så mycket annnat att göra.
Någon som har lust att hitta på någonting? Hör av er :)

Inga kommentarer: