tisdag 13 oktober 2009

13 oktober

Idag börjar jag jobba fyra vilket gör att jag har två timmar kvar av ledigheten, men ska stänga med Tove ikväll så nog vet jag att jag kommer ha både trevligt och tiden kommer gå undan.
Håller tummarna för att kläderna har kommit, jag vill börja använda min jacka som jag har beställt. Jag är jackoman!
Annars så händer det väl inte så värst mycket här i Luleå, man varvar jobb med kaffe och kaffe med jobb för att överleva, vintern är snart här vilket betyder att det dröjer innan det är sommar igen, jag försöker hitta nå snygga tapeter som ska vara det där lilla extra men just nu är det motvind och dessutom försöker jag hitta en snygg antik byrå som skulle passa perfekt i sovrummet i G-stad men just nu är det motvind med det också.. Det är kanske lika man tar en kopp kaffe?

Inga kommentarer: