måndag 29 juni 2009

tjugonionde juni

Måndagkväll,
det är först nu som jag har en lugn stund från allt jobbande, så jag tänkte blogga lite här som jag på sista tiden har varit ruskigt dålig på, jag har jobbat hela helgen och blir inte ledig förän på onsdag då jag ska till killerqueen och klippa mig, jag är aningen nervös men det ska nog gå bra, blir det åt helvete får jag bara lov att låta det växa ut igen : ) Nu låter jag väl lite väl lugn som bara brukar toppa högst tre centimeter just föratt jag ska få behålla längden till att nu vilja klippa nån cool kortare frisyr. Haha skrämmande. Får se hur många gånger man hinner ändra sig tills det väl är onsdag och man sitter där och frisören frågar hur man vill ha det.

Imorgon börjar jag inte förän fyra så tänkte hinna med en vända till stranden innan jag börjar om det är fint väder, man vill ju inte vara stans blekfis i sommar ; )

Inga kommentarer: