lördag 20 juni 2009

tjugonde juni

Igår var det midsommar och den spenderades ute i Antnäs tillsammans med min andra hälft Tobias och hans flertal syskon med god mat och en massa gott att dricka : )
Nu har jag snott min systers nya mini-bärbara dator som hon fick igår av pappa, lite ledsen är man nog jag menar hon fick den här värsingen och jag fick inte ens en födelsedagspresent? Aja, skit samma, det är något jag får grubbla över någon annan dag.

Idag har man åkt båt för första gången i år och det är även stor premiär för Bruno som nog aldrig tidigare åkt båt men det gick över förväntan och han gillade verkligen sin nya flytväst : ) Avslutade dagen på klubben med middag som smakade riktigt gott, så nu är man nyss hemkommen med en fet kula, ska ta mig en power nap innan jag och tobias ska ut på äventyr!

Inga kommentarer: